I know, i m the loser



Bir ay sonra belki de çok az iletişim kurabileceğiz, belki de hiç buralara uğrayamayacağım. Evleniyorum çünkü ben:(

Bele veziyyetin icine soxam!

Hayat neden böyle?

Ben şunu sorguluyorum daha çok: Şunu anlıyorum, burası bir imtihan dünyası; ancak benim imtihanım niye diğerlerinden daha ağır?

Beni eşcinsel oldum diye hayatın diğer sıkıntılarından muaf tutmadılar, hayatın diğer bi çok sıkıntısı yanında çözemediğim ve çözemeyeceğim eşcinsellik belası sardırıldı başıma. Üstelik ne yöne gitsem iki ucu boklu değnek. Bişeyi umursamasam, sürekli birileriyle takılsam, düşüp kalksam cehennemde yanacağım; aksi halde içim razı değil.

Sürekli kendimi saklamak zorundayım, ailemden, çevremden... Hoşlandığım bir erkekten kaçıyorum lan. Depresyona giriyorum hoşlandığım bi erkek görünce. O ortamdan kaçmak istiyorum, çünkü biliyorum ki bi cacık olmayacak. Ne o çocuk bana bakacak ne de baksa bile benim açılacak cesaretim olacak. Hayır, açılsam ne olacak sonra. Evleniyorum diyorum lan!

Adalet değil bu!

Neyin adaletini bekliyorsam hala bu götü başı dağıtmış dünyadan...Adalet filan beklemiyorum ben. Hiç bi bok beklemiyorum artık hayattan.

Önce umudum gitti, sonra sevme yeteneğim, sabrım derken... En son geriye akşamları bi efkarlanma hakkım kalmıştı. Bir ay sonra o bile yok. Hayat onu bile çok görüp elimden aldı lan! Kendi kendime efkarlanma hakkımı alıyor hayat elimden, bunu sana daha nasıl anlatayım.

Çok fenayım be bildiğin gibi değil. Bağırarak ağlayasım var ama ağlayamıyorum. Ağlasam her şey geçecek gibi. Bütün bulutlar dağılacak... Ben uyanacağım ve hepsi kötü bir rüya olacak diye bekliyorum.

Anlata anlata, çevremde bıraktığım bi kaç arkadaşımı da yıldırdım. Konuşmak da yoruluyormuş. Susuyorsun işte sonra

I know, i m the loser I know, i m the loser Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Pazar, Eylül 16, 2018 Rating: 5

12 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

"Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği gizli bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var."

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

ona ne şüphe de keşke bu kadar ağır bir imtihan olmasaydı :(

Kim Bilir dedi ki...

Belki ödülü de büyüktür bu imtihanın kim bilir?

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

bunu ben de düşünüyorum arada. ama bulunduğum durumu daha iyi anlaman için şunu ifade etmek isterim(LGBT+ bireyi olup olmadığını bilmediğim için heteroseksüel olduğunu varsayarak söylüyorum): hemcinsinle olmayı düşün hayal et, erkeksen bir erkekle, kadınsan bir kadınla, ne demek istediğimi eminim ki hissedeceksin.

ama özellikle erkeksen ve karşındaki kadını tatmin etmen gerekiyorsa, afedersin ama kalkmayacak olan organınla onu tatmin etmenin ya da tatmin etmeye uğraşmanın ne demek olduğunu düşün. yaşayacağın aşağılanmayı ve sonrasında pişmanlığını söylemiyorum bile. bu oyun iki kişilik maalesef. isyan gibi görünsün istemem zira inanan bir insanım; ama ödülün büyüklüğü aklına bile gelmiyorum tüm bunları düşününce.

Kim Bilir dedi ki...

Ben de LGBT+ bireyim seni çok iyi anlıyorum. Eğer zorla evlendirilmiyorsan belki de biraz daha düşünmelisin.

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

ne yazık ki ailemin zoruyla evleniyorum kendi isteğim yok tabi ki. bunları yazmazdım aksi halde. neyse ne diyelim! MEvlem görelim neyler, neylerse güzel eyler diyeyim :(

Kim Bilir dedi ki...

Aynen öyle günler ne gösterir belli olmaz. Ama buraları bırakma ben şimdi merak ederim yaaa :)

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

dediğim gibi girebilir miyim bilmiyorum kim bilir :P

Adsız dedi ki...

Düğün noldu?

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

olanlar oldu ölenler öldü

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

bloga bakmayı akıl etmeden sana mail atmıştım. şimdiyse söyleyecek söz bulamıyorum. keşke bu zor süreçte sana yardımcı olabilme imkanım olsaydı. kim bilir, belki şimdi her şey çok farklıdır. kim bilir belki yeniden kendi hayatına, kendi kimliğine dönmüşsündür ama ne yazık ki bu toplumda bunu yapabileceğini sanmıyorum.
umarım iyi günler gelir, güzel günler gelir. hepimiz için..

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

ben de sana uzunca bir mail yazdım. dediğim gibi olanlar oldu ölenler öldü. bu toplumda kendi kimliğime dönmeyi çoktan sildim kafamdan. o artık gerçekleşmeyecek bir hayal. umarım güzel günler herkes için gelir

Blogger tarafından desteklenmektedir.