Hoş mu geldim?


   İnsan ilk yazıda ne yazacağını bilemiyor. Yazılacak, söylenecek onca şey varken, hepsinin bir bir hücum etmesinden olsa gerek beyni ve dili dumura uğruyor. 

   Bu geçici dünyada kubbede hoş bir sadası yankılansın isteyen insanın sayfaya bir fırçalık dokunuşu hayat denilen şeyi şekillendiriveriyor. Onca duygu... Hayat damarlarımızda akarken bir kuş olup uçuveriyor ve yeni bir beyaz sayfa başka biçimlerde şekillenmek üzere bir başkasını bekliyor. 

   Benim de burada yapacağım şey beyaz bir sayfaya bir fırçayla dokunmaktan başka bişey değil aslında. Hoş geldim umarım...
Hoş mu geldim? Hoş mu geldim? Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Pazartesi, Ekim 19, 2015 Rating: 5

6 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

Hoş geldin kesinlikle;)

Ogaybende dedi ki...

Hoşgeldin ;)

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

tişikkirlir hoş buldum :)

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

hoşbuldum o gaycim ilk takipçim de sen olmuşsun :)

Hayatın dedi ki...

Ahahah eski kimliğini ifşa edeyim mi şimdi? ^^

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

çok pis dalarım yoldurtma saçını başını :P

Blogger tarafından desteklenmektedir.