Ameliyat, anestezi, korkular

   
   Yakında genzimdeki et nedeniyle ameliyat olmak durumundayım. Hayat kalitemi epey etkiliyor. Hem horluyorum, yanımda kimseyi uyutmuyorum, hem de özellikle kışın dışarıda nerdeyse nefes alamıyorum. Uzun vadede doğru nefes alamadığım için kalp sağlığımı etkileyebilirmiş, doktorlar öyle söylüyor. 

   Yaz mevsiminde yapılan bir düzine testten sonra biraz korktuğumdan biraz da kışın ameliyatın daha iyi olacağını söylediklerinden beklettim. Daha doğrusu basit bir ameliyat olmasına rağmen endişelerim olması nedeniyle erteledim. Ama ertelememin pek bir faydası yok. Eşimle biraz soruna neden olmaya başladı üstelik horlama meselesi.     

    Asıl anlatmaya çalıştığım şey, anestezi etkisinden çıkarken, vidyo kanallarında orda burda görüyoruz, insanlar türlü türlü şeyler söylüyorlar ve bunların bir çoğu aslında bilinçaltında yatan şeyler. Ayılma faslında itiraf.com'luk bir durum yaşar mıyım diye inanılmaz bir korku yaşıyorum. Ne yapacağımı bilmemekle beraber, saçma bir itirafta bulunursam ne kadar ciddiye alınırım acaba? Saçma şeyler söylemişsem herkesin yüzünden okunur diye düşünüyorum, o zaman inkar etmeyi planlıyorum ama uyuyan gönülleri uyandırmış olur muyum acep?  

*Gata'da ameliyat 1910
Ameliyat, anestezi, korkular Ameliyat, anestezi, korkular Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Cumartesi, Mart 09, 2019 Rating: 5

5 yorum:

Ogaybende dedi ki...

Şimdiden geçmiş olsun.

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

Eyvallah OGB'cim :) dediğim gibi ciddi bişey değil de korkutan şey başka beni :/

Aroma Mutfak dedi ki...

Bir cok insane anti operasyonu gecirebilir,narkoz alabilir ancak herkesin tepkisi farklıdır,güzeli şudur ki kimsenin tecrübesini veya yaşadıklarını okumamak ve işlememek.
Iki ay evvel eşime de aynı operasyon yapıldı,narkozun ardından tepkisi gayet iyiydi.
Şimdiden geçmiş olsun.

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

teşekkürler @Aroma Mutfak. Umarım dediğin gibi güzel şeyler olur ve saçma bişeyi itiraf etmem :/

Moderatör dedi ki...

Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

https://www.fragmanlarizle.com/

Blogger tarafından desteklenmektedir.