"... denginizle evlenin, ...*" deniliyor bir hadiste. Denklik önemli, her bakımdan; belki buna bakmak lazım. Ancak bu durumda ya biz ne olacağız? O kadar az şey var ki biz gaylerle ilgili. En bilineni hepinizin malumu olan Lut Kavmi. 

   Nasıl anlamalıyız Lut Kavmini bilemiyorum. Kim ne derse desin otorite olacak kimselerin açıklamaları bile bu konuda çok eksik kalacaktır nezdimde. Zira otorite görmüyorum ben şu an kimseyi. Her geçen gün dini lider denilen kişilerin, kim olurlarsa olsunlar para uğruna, çıkarları uğruna yaptıklarını gördükçe mümkünatı da yok böyle bişeyin. 

   Kendi aklımla Lut Kavmi hakkında bazı gay bloggerlarda gördüğüm ve yanlış olduğunu düşündüğüm ama düşüncelerine de saygı duyduğum gerçeğini dile getirmek istiyorum. Kuran'da hikaye edilirken ve geçmiş kavimlerden bahsedilirken genelde onları felakete sürükleyen asıl etmen üzerinde durulur. Ama bu, şu demek değildir ki, o kavimlerde sadece bu kötü şey işleniyor. Hayır aksine bir çok kötülüğün, gasbın, tecavüzün, hak yemenin,... vs hepsinin yanında, örneklenen ve sakınılması gereken asıl olayın da belirtildiği ve helakın tuzu-biberi olduğu anlaşılıyor. 

   Bir çok gay gibi geleneksel bir ailede büyüdüm. Yazları camiye Kuran eğitimine gittim, bir çoklarının aksine iyi sayılabilecek ve sorgulamayı başarabilen bir din eğitimi aldım. Bir çok kitaplar okudum.(Kuran'ın bir kısmını okumakla birlikte tamamını okumadım. Bunun büyük bir eksiklik olduğunu itiraf etmeliyim.Ama kesinlikle okumak istediğimi de belirtmek isterim.) Belki bu sebeple kendimi kabullenmem oldukça geç denebilecek bir yaşta gerçekleşti. O duygusal süreç, kendini kabullenme gerçekten sancılı bir süreç oldu. Ve en nihayetinde yüzlerine diyemesem de internet ortamında gayler aleyhine atıp tutan klavye şövalyelerine şunu söylemek isterim ki, eğer seçme şansı verilseydi kesinlikle seçmezdim; bu kadar dışlanmaya, evlen baskısına, duygusal boşluklara ve hayatta yalnız olduğunu kabullenme sürecini düşününce kesinlikle seçmezdim. Hatta gerçek şu ki bir tedavi sayesinde düzeleceğimi bilsem(ki kesinlikle öyle bişey olacağını düşünmüyorum) o tedaviyi alırdım. Bir çok gay benim çok yanlış düşündüğümü, kabullenemediğimi söyleyecektir. Hayır aksine oldukça kabul ettim kendimi.

   ....

   Devamı gelecek...


*İbni Mace-Nikah 46
Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Salı, Kasım 24, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.