dinleyiniz

  Eveeeet efenim, yoğun ve koşturmacalı bir hayat serüveninden biraz bunaldıysanız ve elinize bir kitap aldıysanız veyahut da bilgisayar başında boş vakit geçirirken fonda çalmasını istediğiniz dinlendirici birşeyler yok mu diyorsanız, buyrunuz Imbaru isimli Casablanca(Chile) menşeili pek ismi cismi duyulmamış kendinin Neofolk, Dark folk, Ambient, Post-folk tarzı müzik yaptığını söyleyen bir grup.(Anlamları ne demek bilmiyorum :P) Kendi facebook ve internet sayfaları da varmış, parçalarını indirme imkanı da veriyorlar ben indirdim şimdi dinliyorum dinginlik katıyor insana. Gördüğüm altı tane albümleri var. Şimdiden yarısını dinledim bile. En kısa zamanda da tamamını bitirmeyi planlıyorum. Bazen hafif korku, hafif gerilim filmine kaçan tarafları da var gerçi ama olsun dinleyin siz karar verin bakalım :) 

 Facebook Sayfaları :  https://www.facebook.com/imbaru 
 İnternet siteleri      :  https://imbaru.bandcamp.com/

  
dinleyiniz dinleyiniz Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Salı, Aralık 08, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.