mim

   Allah selamet versin sevgili Ogayciğim beni mimlemiş. Yazılacak heveslerim var ıdı benim kursağımda kalan :P Savolsun, yaşlandığı için el öpenleri çok ossun :) Gelelim mim sorularına. Amma pek açık seçik şeyler sormuş:

2015 yılı benim için;

Çok eğlenceli bir yıldı. İş anlamında stresli olduğum zamanlar oldu ama gene olarak çok şey öğrenip çok eğlendiğim bir seneydi. Bedelli askerlikten faydalandığım yeni arkadaşlar edindiğim, şehre, yeni yeni yerleşik düzene alıştığım zaman oldu. Ama hemen ertesinde de gitmem gereken hayatımda gelişmelerin yoğun olduğu da bir sene oldu. Hüzünlerim ve pişmanlıklarımın da belki de ne çok olduğu sene oldu :(

2016 yılı benim için;

Yeni ama güzel bir şehir olacak, aşırı sıcak bir şehir getirecek bana. Hayatımda ilginç bir başlangıç olacak. Evleneceğim için sanırım hayatımda baya bir değişiklik olacak. Dünya adına ise o kadar umutlu olamayacağım. Haberleri izlemiyorum hayattan soğumamak için. Ne olacaksa göreceğiz kaçarımız yok. Zevk almaya bakacağız.

2015 yılındaki Dünya ve Türkiye;

Sanırım en iyi ifadeyi yine mim sahibi Ogayimiz vermiş. "Dünya zaten boktu, iyice koktu." Bundan daha iyi sonuçların doğacağını sanmam. 

2016 yılındaki Dünya ve Türkiye;

Avrupa tüm iki yüzlülüğüyle yine Doğuyu allak bullak etmeye devam edecek. Bu furyadan umarım Türkiye nasibini almaz. Bi şekilde uzak kalmayı başarabilirse kârlıdır bence. Boş bir cesaretle gaza gelip de bölge liderliği gibi afaki bir hayale kapılmazsa, öldürmeyen karışıklık bizi güçlendirebilir. :P (Ne kadar polyannayım keşke ölsem :P)

2015 yılındaki sevgilim, sevgililerim;

Sevgili mi? O ne ya?

2016 yılındaki sevgilime, sevgili adayıma;

Efenime söyleyeyim yok öyle bişey artık önümüzdeki maçlara bakmıyoruz. Kapattık tükkanı :)

2015 yılındaki sex hayatım;

İnternet kotam ağladı, geniş bir arşiv sahibiyim, öhömm:)

2016 yılında olmasını istediğim sex hayatım;


Piyangodan parayı vurursam;

Muhtemelen yurtdışında iş kurar kaçarım buralardan :)

Son olarak yukarıdaki eleman ile yılbaşında yalnız kaldınız,

Uvvv kam on beybilito :P 

Efenim ben yeni yetme bir blogger olduğum içün dört kişi bulabilir miyim bilmiyorum ama olanlara paslayayım: Huzursuzluğun Estetiği'ne, Peg gadın blogçumuz Bir tıpçının ağlama duvarınaaz çiğnenmiş sakızımıza, valla bu kadar bulabildim :P varsa cevaplamak isteyen heman başlayabilir :D 


mim mim Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Salı, Aralık 15, 2015 Rating: 5

2 yorum:

Ogaybende dedi ki...

umarım dilediğin gibi olur herşey ne diyelim :)

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

teşekkür ederim umarım herkesin dilediği olur :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.