keşke

   Neden olmuyor? Neden bazı şeyler olamıyor? O kadar sevdiğin halde, o kadar istediğin halde. 

   Yanlış insanlara tanıdığın şanslar nedeniyle bir gün vazgeçince her şeyden, artık daha fazla incelemeyince koparıyorsun ya her şeyi, hah işte o kopan yerden düğümlediğinde tutmuyor, eskisinden güçlü oluyor belki ama ele gelen tırmalayan bişeyler oluyor. 

   Neden üzüyorum? Halbuki hiç onu üzmek istemiyorum. Ama üzüyorum bazen. Çok mu alıngan, fazla mı hassas? Ben mi eskisine göre umursamazım? Umursamaz olsam, neden bunları hissedeyim peki?

   Belki de birşeylere hiç başlamadık, başlayamadık, başlayamayacağız. Ondaki bu inat, bendeki bu yorgunluk ve isteksizlik. Beni anlamıyor, ben de onu anlayamıyorum. 

   Keşke onu ne kadar sevdiğimi bilse. 
keşke keşke Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Pazar, Aralık 06, 2015 Rating: 5

2 yorum:

Beyaz Çiklet dedi ki...

Bu konularda o kadar dertliyim ki. Başlığı okuyunca da Yalın'ın Keşke adlı şarkısı aklıma geldi. Çok karışık bir durum bu, bahsettiğin. Evet bazı şeyler olmuyor, kimisi olur gibi oluyor kimisi ise hiç olmuyor kimisi de gayet güzel ve basit bir şekilde oluyor. Benimki de olanlardandı. Çok güzeldi. Ama bir süre sonra aslında olmadığının farkına varılıyor. Yani bir şekilde olmuyor işte. Bu evet mükemmel, sonsuza kadar, dopdolu bir sadakat ve toz pembe her şey derken yürümedi mi yürümüyor. Belki çok üzülmemek adına bu gibi durumlarda sorgulama mekanizmasını devreye sokmamak gerekiyor. Ben artık hayatın bu gibi durumlara şekil vermesine izin veriyorum. Lakin güzellikler diliyorum senin adına, olmasını umuyorum keşke demeyeceğin bir şekilde.

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

bazen o kadar güzel olmaz ki durup kendi kendine: "vay be! harbi harbi olmadı lan!" dersin. O olmamazlık karşısında da sadece dingince bakakalırsın işte öyle bir şey

Blogger tarafından desteklenmektedir.