Hayata dair güncellemeler 2



    Uzun bir aradan sonra, hayatıma dair yeni bir güncelleme ile geldim. (Ne kadar s.kinizdeyse sanki :)) Malum önceki yazılarımda yurtdışına taşındığımdan bahsetmiştim. Bir yıldan biraz fazlaca "carer" olarak çalıştıktan sonra şirketimle bazı problemlerim vardı. Fiziken ve mental olarak epeyce zorluklar yaşadıktan sonra işten ayrıldım. Şu an evimin erkeki olarak yazıyorum.

    Burda avukatlık yapmak her ne kadar oldukça prestijli ve iyi getirisi olan bir iş olsa da avukat olmak uzun bir süreç ve pahalı. Benim de İngilizcem Manchester köylüsünden hallice olduğundan bu uzun ve pahalı yola girmek istemedim.(Fakirim lan ben.)

    Ve tabi ki uzun lafın kısası, herkesin okumadığı için pişman olduğu o yazılım işine girmeye karar verdim. Başlayalı henüz bir kaç hafta oluyor. Açıkçası oldukça gözüm korkuyor. Bazı videolar vs izledim ve bazılarına özellikle "Ne diyor lan bu!"  kıvamında baktım/bakıyorum. Alfabenin henüz "a"sındayım, gidilecek çok fazla yol ve öğrenilecek çok fazla şey olduğunun farkındayım ve ben de bir çokları gibi acaba devam edemeyip pes eder miyim diye düşünüyorum. Umarım etmem ve bir gün gelip burda yıllık 60.000 sterlin kazanıyorum diyebilirim.


    Eğer bu iş de g.tümde patlarsa ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Bu ülkede işsiz kalmak zor olsa da, onca seneden sonra ve yaş da artık 36 olmuşken fiziken yorucu bir işte çalışmak istemiyorum. Pek elinden bir iş gelen biri de değilim. Bu da en fazla beni sıkıntıya sokan durumlardan biri.

    Şimdiden alırım bir hayır duanızı. Taktik filan bilenleriniz varsa(çok okuyan varmış gibi sanki) yeşillendirsin lütfen mail adresimi.


Hayata dair güncellemeler 2 Hayata dair güncellemeler 2 Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Cuma, Ağustos 25, 2023 Rating: 5

2 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Başarılar dileyelim o zaman :)

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

teşekkürler @kim bilir:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.